Hogyan kezdődött?

 2010.01.15. 18:36

Üdv. mindenkinek!

Az egész történet úgy kezdődőtt, hogy megigéretem valakinek valamit. Történetesen azt igértem egy táncos ismerősömnek, hogy a születésnapjára kap egy halat. Ez nem egy rosz elgondolás, de mivel már régen foglakoztam akvarisztikával, nem tudtam hogy hol vannak halasboltok a környéken, így későn eszmélve csütörtökön (egy héttel ezelőtti) elmentem az egyik osztálytársam által ajánlott kisálatkereskedésbe. Mivel nem akartam, hogy nagy beruházást igényeljen (nekem se, és neki se) az ügylet egy olyan halfajra gondoltam, amelynek nem kell levegőztető, és fűtés sem. A halas erre a Sziámi Harcoshalat ajánlotta, de mondta hogy a halnak legalább 26-fokos víz kell... Vettem egy szép hím sziámi harcost. Hazavittem, elvittem a próbára, de pehemre a lány pont nem jött, így újra hazavittem. Egy ideig egy befőttes üvegben tároltuk, majd megsajnáltam szegényt, és megtöltöttem neki a régről maradt 100 literes akváriumunkat. A hal eleinte jól érezte magát, de szombat este már elégé gyengének látszott: folyamatosan az akvárium alján "állt" és nem csinált semmit. Ez azért volt mert hideg volt neki a víz. Sajnos a régi fűtést nem találtam, így be kellett ruháznom, hogy a hal túlélje.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziamiharcosaim.blog.hu/api/trackback/id/tr421675155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása