Nálam marad a hal

 2010.01.15. 19:05

Megvettem a fűtést, egyből beüzemeltem, és még pluszba raktam fórró vizet az akváriumba. A hal kb. 15 perc múlva feléledt, és már egész szépen kezdett úszkálni. A fűtésel együtt vettem még 3 zacskó kavicsot az akvárium aljára, és szúnyoglárvát (eléggé büdös) , de a harcos általában csak élőt fogad el. Ezek utánn eldöntöttem, hogy a halat megtartom. Ha a halat odaadnám, elég biztosan meghalna, az alacsony vízhőmérséklet miatt. Vasárnap azt vettem észre hogy a halam habfészket épít, ami azt jelenti hogy a hal párzani akar. Ennek örülve iskola után elmentem a halkereskedésbe, és vettem egy sziámi lányt is. A lányt behelyeztem az akváriumba, és a fiúhal egyből elkezdte kergetni... Azért hogy ne öljék meg egymást egyszer az egyiket, egyszer a másikatraktam bele egy kis üvegbe. Amire hazaéretem, a hím egy óriási habfészket épített. De mivel ahoz hogy a lány túlélje a dolgot be kelett redeznem az akváriumot, részben régi dolgokkal, de vettem pár vizinövényt is, és berendeztem az akváriumot. Így néz most ki:

A bejegyzés trackback címe:

https://sziamiharcosaim.blog.hu/api/trackback/id/tr111675222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása